propozycje

  • Proponuję by nowy serwer,który wyjdzie zrobić z tarczą gracza do 50000 punktów by gracze mogli się rozwinąć na spokojnie a później po przekroczeniu ochrony się naparzali ,wtedy wielu nie zrezygnuje na początku gry tylko będą się rozwijać. Ta propozycja tyczy się tylko wolnych serwerów :) :P

  • z taką tarczą , serwer sie skonczy zanim się dobrze zacznie ... to dzieki grabieżom gracze sie rozwijają inaczej własne produkcja i surowce z zadan to tylko stagnacja jest, 50k to musiałby być inaczej nagradzane zadania i wieksza produkcja startowa, albo tansze budynki na pierwszych 20lvl...

  • Chciała bym by serwer wyszedł nowy 4/5x szybki, budowanie ,przemieszczanie się,szkolenie wojsk,technologie i surowce.

    Serwer ochrony graczy na początku był by do 100k punktów :) tak by,każdy był w stanie się rozwinąć , umocnić przymierze i uszykował do wojny między przymierzami oraz nawiązał sojusze. Na nowym serwerze dać można na początek 1 darmowe przenoszenie miasta by można sobie je ustawić w dowolnym miejscu dla każdego gracza :) Bonusy darmowe dla 3 graczy najwyżej punktowych 1 raz w tygodniu jakieś specjalne oprócz tych co są weekendowe, na przykład 2x większe jako nagrody. Zmienić lub dodać więcej wyborów profilu własnego faraona lub wgrać własny obraz oraz dodać siłę,obronę,szczęście,szybkość poruszania się punkty postaci swojego faraona co przeliczało by się na punkty do awansu i budowę postaci :) Trochę ulepszyć anocris w możliwości dla graczy :)

  • A ja mam pomysł aby na mapie widoczny był marsz wysłanego wojska bo dużo bardziej byłoby to obrazowe dla gracza

  • Dodać parametr w ustawieniach decydujący, czy okienko "Aktywność" ma się samodzielnie otwierać, czy też nie - tak jak pozostałe.

  • W raporcie szpiegowskim dodać ilu Beduinów go wykonywało - dzięki temu gra będzie rzeczywiście "w przeglądarce", a nie w przeglądarce, w Notatniku, w Excelu i co tam jeszcze używamy, żeby określić jakie wojska stacjonują u Nomadów.

  • Okno powiadomienia powinno zawierać informacje GDZIE się coś zdarzyło. Obecnie informacja typu "zakończono zaklęcie..." jest kompletnie bezużyteczna, gdy posiada się kilka miast/osad.

  • Okno powiadomienia powinno zawierać informacje GDZIE się coś zdarzyło. Gdy macie kilka miast informacja typu "zakończono budowę..." jest bezużyteczna.

  • Z okna wyników zwiadu do symulatora można by przekazać współrzędne i nazwę celu. Z symulatora można by zlecić misję. Teraz muszę dużo i niepotrzebnie klikać: otwórz okno wyniku zwiadu, otwórz okno symulatora, przesuń okno symulatora, kliknij na powrót w oknie wyniku zwiadu na cel, musi wtedy załadować się mapa, z poziomu mapy klikam na cel i zlecam misję, ręcznie ustawiam co chcę wysłać. Na koniec klikam, żeby zamknąć zbędne okna (lub odświeżam stronę w przeglądarce). Nie można tego robić za pomocą komputera? Wszystko w tej grze trzeba ustawić ręcznie?

  • Symulator ataków łączonych - kiedy to w końcu będzie? Teraz do dyspozycji mamy symulator walk 1 na 1. Atak i obrona połączonych przez Fort Horusa oddziałów przebiega zupełnie inaczej niż pokazuje symulator gry.

  • Być może się tego nie spodziewano, ale są przymierza aktywnie grające. Forum przymierza jest maksymalnie nieczytelne. Temat (wątek) niewiele odróżnia się od wiadomości poniżej. Wiadomości nie można formatować, przez co stają się bardzo słabo czytelne. Nie można zwinąć listy wiadomości pod tematem, więc znalezienie odpowiedniego tematu często wymaga długiego przewijania. Przycisk "Wyślij" (wyślij nowy komunikat do forum przymierza) jest często schowany i wysłanie nowego komunikatu wymaga przewijania zawartości okna. Naprawdę nie można przestawić paru ustawień w CSSach, żeby forum przymierza czytelnie wyglądało?