[Poradnik] Fuzja serwerów

  • Czym jest fuzja serwerów?

    Fuzja serwerów łączy odrębne światy gry w jeden, pozwalając graczom z tych światów na wspólną grę w jednym połączonym świecie. Gdy połączenie serwerów ma miejsce, serwery, które zostaną połączone, są wyłączane, a po zakończeniu procesu, który może zająć do dwóch godzin, otwierany jest nowy połączony serwer, gdzie wszyscy gracze mogą wznowić dotychczasową grę, wraz z graczami z innych serwerów. Po zakończeniu procesu wszyscy gracze z powiązanych serwerów otrzymają e-mail potwierdzający, a nowy serwer staje się dostępny do zalogowania.

    Ustawienia

    • Nowy połączony serwer ma zawsze super szybkość ekonomii (zwiększona prędkość rozwoju obejmuje wszystko oprócz czasów podróży, które są standardowe).
    • Gdy łączony jest specjalny serwery (np. serwer pokojowy, wojenny), wszelkie specjalne właściwości takiego serwera są tracone w procesie fuzji i nie są one brane pod uwagę na nowym, połączonym serwerze.
    • Na nowym serwerze nie można posiadać multikont. Jeśli posiadasz konta na różnych serwerach, które zostaną połączone, musisz zdecydować, które konto będzie kontynuowało grę, a pozostałe porzucić lub przekazać komuś innemu (Przeczytaj poniżej sekcję "Proszę mieć na uwadze").
    • Na nowym serwerze rozpocznie się okres przejściowy trwający 48 godzin, podczas którego będzie można przenieść swoje miasta w pasujące miejsca i zmienić swoją nazwę gracza za darmo (Proszę zapoznać się z informacjami dotyczącymi okresu przejściowego)

    Okres przejściowy

    Dla nowych serwerów, powstałych z połączenia innych, jest ustalany okres przejściowy trwający 48 godzin od ich uruchomienia, podczas którego:

    • Atakowanie innych graczy jest tymczasowo niemożliwe (wyjątkiem są osady Nomadów, które można atakować bez obostrzeń).
    • Posągi Kobry i Kota (przedmioty w Sklepie) będą za darmo, umożliwiając zmianę nazw odpowiednio: gracza i przymierza bez opłat.
    • Korony: Biała, Czerwona i Podwójna (przedmioty w Sklepie), będą za darmo, umożliwiając przeniesienia wszystkich swoich miast za darmo w okresie przejściowym. Prosimy pamiętać, że po wykorzystaniu każdego z przedmiotów, obowiązuje 12-godzinny okres oczekiwania na ponowne użycie.

    Prosimy mieć na uwadze

    Prosimy mieć na uwadze następujące informacje:

    • Tylko jedno konto na połączonym serwerze: Aby nie naruszyć zasady multikont, w przypadku gdy posiadasz konta na wielu serwerach, które docelowo zostaną połączone w jeden, możesz kontynuować grę tylko na jednym z kont. Możesz ustawić pozostałe konta w trybie urlopu, przekazać je innym graczom/przyjaciołom lub skasować poprzez menu Ustawienia -> Skasuj konto.
      (!) Uwaga: Nie można transferować surowców z kont, które postanowisz porzucić/przekazać, na konto, na którym planujesz dalszą grę. Nie zastosowanie się do tej zasady, daje podstawę do sankcji za multikonta.
    • Taki sam adres e-mail na łączonych kontach: W przypadku, gdy posiadasz konta na łączonych serwerach z takim samym adresem e-mail, tylko konto z najwyższym stanem punktowym zostanie przeniesione, pozostałe konta zostaną utracone. Aby zachować wszystkie konta, należy zmienić powiązane z nimi adresy e-mail, aby każde z kont miało osobny adres e-mail. Prosimy jednak pamiętać, że powyższy punkt ma wciąż zastosowanie, proszę to zrobić tylko w przypadku przekazania kont osobom trzecim.
    • Taka sama nazwa gracza: W przypadku, gdy gracze będą posiadali taką samą nazwę na różnych, łączonych serwerach, nazwa zostanie zmieniona automatycznie, aby nie występowały konflikty. Po procesie fuzji będzie możliwość ponownej zmiany nazwy za darmo (Okres przejściowy).
    • Wszystkie przymierza zostaną zerwane, czyniąc połączony serwer wolnym od sojuszy, każdy z zainteresowanych graczy będzie musiał stworzyć przymierze na nowo. W rezultacie dotychczasowe wiadomości sojuszowe na ścianie sojuszu zostaną utracone, dlatego prosimy zachować ważniejsze wiadomości przed rozpoczęciem procesu.
    • Wszystkie wiadomości prywatne oraz raporty zostaną usunięte, prosimy zatem wykonać stosowne kopie takowych wiadomości lub raportów przechowywanych w swoich skrzynkach przed rozpoczęciem procesu.
    • Wszystkie miasta zostaną przeniesione w losowe, ale zorientowane w pobliżu środka mapy (500:500), w praktyce większość graczy zostanie umieszczona obok siebie, jeśli chcesz dokonać zmian w lokalizacji swoich miast, będzie to możliwe w okresie przejściowym za darmo.
    • Wszelkie ruchy jednostek zostaną anulowane, dlatego przed rozpoczęciem procesu prosimy powstrzymać się od rozpoczynania misji, jeśli nie masz możliwości zawrócenia jednostek przed rozpoczęciem fuzji, to bez obaw, jednostki nie zgubią się, ale misja zostanie anulowana na Twoją korzyść.